Pistachenootjes verlagen de bloedglucosewaarde

Een studie, uitgevoerd aan de Universiteit van Toronto, suggereert dat het eten van pistachenootjes een positieve invloed heeft op de bloedglucosewaarde. Deze zou er door gaan dalen.

Commentaar (1Commentaar)
Lees meer...
 
Nederlanders actief in het volgen van een dieet

Volgens een wereldwijd obesitasonderzoek van Reader's Digest heeft bijna driekwart van de Nederlanders een dieet gevolgd om overgewicht te bestrijden. Finland staat op de eerste plaatst, daar heeft meer dan acht op de tien inwoners minstens eenmaal een dieet gevolgd.

Commentaar (0)
Lees meer...
 
Chinese kruiden mogelijk gunstig tegen diabetes

Onderzoek heeft aangetoond dat verschillende Chinese kruiden wellicht de bloedglucosewaarden bij mensen met een voorstadium van diabetes verlagen.

Commentaar (0)
Lees meer...
 
Kan thee of koffie diabetes type 2 helpen voorkomen?

Volgens wetenschappers van het Universitair Medisch Centrum in Utrecht kan het drinken van minimal drie kopjes thee of koffie per dag, het risico van diabetes type 2 verkleinen.

Commentaar (1Commentaar)
Lees meer...
 

Zwarte thee mogelijk gunstig bij diabetes

Volgens onderzoekers bevat zwarte thee een stof die voor een daling van de bloedglucosewaarde zorgt.

Commentaar (0)
Lees meer...
 
<< Begin < Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende > Einde >>








Ik heb vaak last van onverklaarbare hoge bloedglucosewaarden
Ik heb vaak last van onverklaarbare hoge bloedglucosewaarden
 
 
 

20100201-20100430_LifeScan-Verio